Strona wykorzystuje ciasteczka by świadczyć usługi na najwyższym poziomie Polityka prywatności

Rozumiem
kontakt@grayseo.pl
image

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Data dodania: 02.07.2021

Przeczytasz w: 5 minut

Skuteczne pozycjonowanie – ile kosztuje?

W dzisiejszym artykule pochylimy się nad tematyką kosztów pozycjonowania. Jeśli rozglądasz się za kimś, kto zajmie się SEO dla Twojej strony na pewno zastanawiasz się nad tym, jak zostanie wyceniony cały proces. Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Sprawdziliśmy to dla Ciebie!

image

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej może okazać się inwestycją w graniczy od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesiąca. Zdarza się, że w przypadku chęci osiągnięcia błyskawicznych efektów lub frazach kluczowych o dużej konkurencji – pozycjonowanie może kosztować więcej. Sprawdź od czego zależy ostateczna cena i w jaki sposób zaplanować inwestycję, aby móc spodziewać się oczekiwanych rezultatów.

Zadzwoń do nas i umów się na wspólny projekt.

image

Pozycjonowanie stron WWW – ile kosztuje?

Aktualnie prowadzenie firmy wymaga niemal w każdej sytuacji poprawy swojej widoczności w sieci. W zasadzie ciężko o wskazanie firm, które nie prowadzą działań związanych z marketingiem internetowych – nie stworzyli swojego profilu w mediach społecznościowych lub nie posiadają strony internetowej. Wraz ze wzrostem popularności tej formy promocji swoich usług, coraz więcej osób zastanawia się nad pewną rozbieżnością. W końcu samo posiadanie strony internetowej to dzisiaj za mało. Jak to jest, że konkurencja, zazwyczaj znacznie więksi gracze na rynku mają swoje odnośniki na pierwszej stronie wyszukiwań w Google, a mniejsze biznesy mogą tylko o tej pozycji pomarzyć?

image
image
image

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces. Niemniej, jest ogromną szansą na zaistnienie w sieci nawet wtedy, kiedy Twoja firma dopiero raczkuje. Nie musisz przecież pojawiać się od razu na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania na frazy bardzo ogólne, takie jak – spodnie damskie, mechanik samochodowy lub biuro turystyczne. Pierwszym krokiem na to, aby koszty przeznaczone na pozycjonowanie SEO mogły się zwracać i przynosić efekty, jest zastosowanie fraz lokalnych i fraz long tail.

Masz problem z uzyskaniem wysokiej pozycji w Google na frazę spodnie damskie? Co powiesz na pozycjonowanie na frazę bardziej szczegółową? Na przykład czarne spodnie damskie

Jesteś mechanikiem samochodowym w stolicy Wielkopolski, ale pozycjonowanie się na tak ogólną frazę nie przynosi efektów? Warto przetestować frazę mechanik samochodowy Poznań. Nagle SEO stanie się łatwiejsze i bardziej skuteczne!

Twoje biuro turystyczne mimo inwestowania w pozycjonowanie wciąż nie może znaleźć nowych klientów? Sprawdź pozycjonowanie na frazę biuro turystyczne Karpacz.

Czego oczekujesz od pozycjonowania?

image

Wydawać by się mogło, że proces naszych oczekiwań względem SEO, to zupełnie inny temat. Nic bardziej mylnego! To, jakie efekty zamierzasz uzyskać ma ogromny wpływ na ostateczną cenę działań. Być może będąc na początku przygody z pozycjonowaniem, nie do końca wiesz, czego się spodziewać. Przedstawiamy dla Ciebie najczęściej spotykane sposoby na to, aby mierzyć efekty pozycjonowania strony. Pozycjonowanie stron internetowych powinno przynieść skutki, takie jak:

  • zwiększona liczba fraz, na które strona pojawia się w wynikach Google (oczywiście mowa o słowach związanych z branżą),
  • zwiększona liczba fraz, na które nasza strona pojawia się w top wynikach wyszukiwania – mówimy tutaj o TOP 3, 5 lub 10. To jedne z najbardziej oczekiwanych efektów ze względu na fakt, że znajdują się one na pierwszej stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika konkretnej frazy.
  • wyświetlenia strony – warto brać pod uwagę wyświetlenia, które prowadzą z tak zwanego organicznego wyszukiwania.
  • SERP – liczba kliknięć przez potencjalnych klientów w wynikasz wyszukiwania Google.
  • zysk – oczywiście najbardziej miarodajnym efektem jest konwersja. Co możemy uznać za zysk? Przede wszystkim będzie to wartość sprzedaży lub w formie pośredniej – wypełnienie formularza kontaktowego z zapytaniem ofertowym.

Ile kosztuje pozycjonowanie SEO?

Aby określić zakres ceny, której możemy się spodziewać, warto przeanalizować kilka istotnych aspektów. Mowa między innymi o zakresie działań, efektach audytu SEO, informacji zawartej w analizie słów kluczowych, pracy niezbędnej do optymalizacji strony WWW wraz z ewentualną rozbudową treści. Oprócz tego pod uwagę należy brać publikowane treści w serwisach zewnętrznych, ich jakość oraz moc wybranych portali. Miesięczny budżet powinien być dopasowany do oczekiwań i czasu, w jakim chcemy uzyskać pierwsze efekty. Należy zdawać sobie jednak sprawę z tego, że skuteczne pozycjonowanie to jedno z zadań, które powinno być wykonywane systematycznie i w formie długotrwałej.

Zadzwoń do nas i umów się na wspólny projekt.

image

Zobacz również:

Pozycjonowanie stron Buk – czy warto inwestować?

Jednym z najważniejszych powodów, dla których warto inwestować w pozycjonowanie stron w Buk, jest to, że pozwala to zwiększyć widoczność Twojej firmy w Internecie.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie stron w Stęszewie – dlaczego warto skorzystać z usług specjalisty ds. SEO?

Pozycjonowanie Stęszew stron internetowych to proces optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, Yahoo czy Bing.

Czytaj więcej

Jakie są zalety i wady pozycjonowania stron w Wieleniu?

Pozycjonowanie stron w Wieleniu to proces, który pozwala firmom zwiększyć swoją widoczność

Czytaj więcej
Facebook link
2021 - 2024 GraySEO Wszystkie prawa zastrzeżone
E-mail: kontakt@grayseo.pl Tel: +48 728 273 704 NIP: 5213641211
Realizacja: Proud Media®