Skuteczne pozycjonowanie – komu zlecić?
Osiągnięcie TOP 10 w wynikach wyszukiwania Twojej grupy docelowej – to jeden z celów, które z pewnością sobie stawiasz, jeśli spotykamy się na łamach tego artykułu. W dzisiejszym wpisie postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak i komu zlecić pozycjonowanie SEO, aby mieć pewność skuteczności i efektywności wykonywanych zadań.
Pozycjonowanie stron internetowych – na czym polega?
Pozycjonowanie stron w Google w dużym uproszczeniu polega na dopracowaniu treści, która znajduje się na Twojej stronie internetowej oraz pozyskania wartościowych linków na przykład z artykułów sponsorowanych. Połączenie tych działań pozwala na uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. W ten prosty sposób jesteś w stanie zadbać o to, aby użytkownicy znaleźli właśnie Twoją ofertę w sieci. Proces może być czasochłonny i pracochłonny. Na szczęście pod warunkiem wyboru odpowiedniej firmy nie musisz zajmować się tymi działaniami samodzielnie. Wystarczy, że skorzystasz z usług doświadczonego eksperta SEO.
Zadzwoń do nas i umów się na wspólny projekt.
Pozycjonowanie strony firmowej w Google
Pozycjonowanie strony firmowej w Google nie należy do najprostszych działań. Niemniej, istnieją skuteczne sposoby na to, aby proces ten był skuteczny i doprowadził do uzyskania oczekiwanych rezultatów. Skuteczne pozycjonowanie warto przeprowadzić przy współpracy z doświadczonym ekspertem SEO. Po czym poznać właściwą propozycje?
- Działania są podzielone na obszar on-site i off-sire. Oznacza to, że ekspert zajmuje się nie tylko linkowaniem strony firmowej, ale również dopasowaniem do wytycznych wyszukiwarki Google treści, które znajdują się na jej poszczególnych podstronach.
- Proces jest poprzedzony audytem SEO, który pozwala na określenie mocnych i słabych stron strony internetowej oraz szans i zagrożeń, jakie są związane z konkretną branżą.
- Pozycjonowanie SEO odbywa się w sposób systematyczny, a realizowanie wcześniej przygotowanej strategii jest potwierdzane comiesięcznymi raportami z działań.
- Tworzone treści, które mają zostać wykorzystane na stronie internetowej oraz poza nią, są pisane przez doświadczonych copywriterów z najwyższą starannością. Dzięki temu możemy mieć pewność, co do ich wartości merytorycznej i optymalizacji SEO.
Pozycjonowanie strony firmowej w Google
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala jasno określić, jakie błędy są najczęściej popełniane przez osoby, które zajmują się działaniami SEO. Warto już na wstępnej etapie zapoznawania się z dostępnymi ofertami uchronić się przed tym, aby nie były one popełnione w przypadku pozycjonowania naszej strony internetowej.
- Kopiowanie treści – content musi być unikalny. Teksty ze stron konkurencji lub producentów konkretnych produktów nie mogą znaleźć się na Twojej stronie internetowej oraz w artykułach, które do niej linkują.
- Ignorowanie wskazówek od PageSpeed Insight – to zupełnie darmowe rozwiązanie. Po wpisaniu adresu Twojej strony internetowej, otrzymasz kompletny raport. Znajdziesz w nim szereg wskazówek, które są w stanie poprawić kondycję wirtualnej wizytówki Twojej firmy. Dobry ekspert SEO nie ignoruje ich na żadnym etapie współpracy.
- Odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi – nieznajomość podstawowych zasad pozycjonowania szkodzi. Stosowanie fraz kluczowych to oczywiście ważny aspekt SEO. Niemniej nie oznacza to, aby stosować je w sposób nienaturalny i w ogromnej ilości.
Oprócz trzech cennych wskazówek, które przekazaliśmy Ci powyżej, pozycjonowanie SEO powinno wiązać się także ze zrównoważonym działaniem. Skuteczne pozycjonowanie organiczne nie jest tożsame ze stosowaniem ogromnej ilości linków z miejsc niewiadomego lub wątpliwego pochodzenia. Znacznie lepiej skorzystać z miejscówek o mocnej pozycji – w tym przypadku mniej, znaczy więcej. Oprócz tego obecne zasady Google wykluczają możliwość uzyskania odpowiednich efektów w przypadku stosowania nieuczciwych praktyk. Poniżej dowiesz się, czym jest BHS i dlaczego nie stosować tego rodzaju rozwiązań.
Branża SEO uznaje dwa główne podejścia do procesu pozycjonowania. Mowa o rozwiązaniu zwanym WHS, czyli White Hat SEO oraz BHS (Black Hat SEO). Rozwiązania, które wchodzą w skład pierwszej opcji, są w zupełności zgodne z wytycznymi Google. Z kolei pozostałe możliwości nie są wskazane w szczególności, kiedy zależy Ci na długotrwałych rezultatach. Co istotne – stosowanie działań z zakresu BHS, mogą doprowadzić do sankcji Google – kar nałożonych ręcznie przez Ratera lub stosowanie filtrów algorytmicznych.
Jakie działania są niedozwolone?
- maskowanie
- upychanie słów kluczowych
- treści generowane automatycznie (poprzez stosowanie synonimów
- ukrywanie elementów i tekstów w kodzie strony
- tworzenie stron wyłudzających informacje.
Potrzebujesz zespołu/osoby, która zajmie się skutecznym pozycjonowaniem SEO z wykorzystaniem bezpiecznych praktyk? Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń do nas i umów się na wspólny projekt.
Zobacz również:
Pozycjonowanie stron Buk – czy warto inwestować?
Jednym z najważniejszych powodów, dla których warto inwestować w pozycjonowanie stron w Buk, jest to, że pozwala to zwiększyć widoczność Twojej firmy w Internecie.
Czytaj więcejPozycjonowanie stron w Stęszewie – dlaczego warto skorzystać z usług specjalisty ds. SEO?
Pozycjonowanie Stęszew stron internetowych to proces optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, Yahoo czy Bing.
Czytaj więcejJakie są zalety i wady pozycjonowania stron w Wieleniu?
Pozycjonowanie stron w Wieleniu to proces, który pozwala firmom zwiększyć swoją widoczność
Czytaj więcej