Strona wykorzystuje ciasteczka by świadczyć usługi na najwyższym poziomie Polityka prywatności

Rozumiem
kontakt@grayseo.pl
image

Jak i komu zlecić pozycjonowanie SEO?

Data dodania: 05.07.2021

Przeczytasz w: 5 minut

Skuteczne pozycjonowanie – komu zlecić?

Osiągnięcie TOP 10 w wynikach wyszukiwania Twojej grupy docelowej – to jeden z celów, które z pewnością sobie stawiasz, jeśli spotykamy się na łamach tego artykułu. W dzisiejszym wpisie postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak i komu zlecić pozycjonowanie SEO, aby mieć pewność skuteczności i efektywności wykonywanych zadań.

image

Pozycjonowanie stron internetowych – na czym polega?

Pozycjonowanie stron w Google w dużym uproszczeniu polega na dopracowaniu treści, która znajduje się na Twojej stronie internetowej oraz pozyskania wartościowych linków na przykład z artykułów sponsorowanych. Połączenie tych działań pozwala na uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. W ten prosty sposób jesteś w stanie zadbać o to, aby użytkownicy znaleźli właśnie Twoją ofertę w sieci. Proces może być czasochłonny i pracochłonny. Na szczęście pod warunkiem wyboru odpowiedniej firmy nie musisz zajmować się tymi działaniami samodzielnie. Wystarczy, że skorzystasz z usług doświadczonego eksperta SEO.

Zadzwoń do nas i umów się na wspólny projekt.

image

Pozycjonowanie strony firmowej w Google

Pozycjonowanie strony firmowej w Google nie należy do najprostszych działań. Niemniej, istnieją skuteczne sposoby na to, aby proces ten był skuteczny i doprowadził do uzyskania oczekiwanych rezultatów. Skuteczne pozycjonowanie warto przeprowadzić przy współpracy z doświadczonym ekspertem SEO. Po czym poznać właściwą propozycje?

  1. Działania są podzielone na obszar on-site i off-sire. Oznacza to, że ekspert zajmuje się nie tylko linkowaniem strony firmowej, ale również dopasowaniem do wytycznych wyszukiwarki Google treści, które znajdują się na jej poszczególnych podstronach.
  2. Proces jest poprzedzony audytem SEO, który pozwala na określenie mocnych i słabych stron strony internetowej oraz szans i zagrożeń, jakie są związane z konkretną branżą.
  3. Pozycjonowanie SEO odbywa się w sposób systematyczny, a realizowanie wcześniej przygotowanej strategii jest potwierdzane comiesięcznymi raportami z działań.
  4. Tworzone treści, które mają zostać wykorzystane na stronie internetowej oraz poza nią, są pisane przez doświadczonych copywriterów z najwyższą starannością. Dzięki temu możemy mieć pewność, co do ich wartości merytorycznej i optymalizacji SEO.
image
image
image

Pozycjonowanie strony firmowej w Google

Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala jasno określić, jakie błędy są najczęściej popełniane przez osoby, które zajmują się działaniami SEO. Warto już na wstępnej etapie zapoznawania się z dostępnymi ofertami uchronić się przed tym, aby nie były one popełnione w przypadku pozycjonowania naszej strony internetowej.

  1. Kopiowanie treści – content musi być unikalny. Teksty ze stron konkurencji lub producentów konkretnych produktów nie mogą znaleźć się na Twojej stronie internetowej oraz w artykułach, które do niej linkują.
  2. Ignorowanie wskazówek od PageSpeed Insight – to zupełnie darmowe rozwiązanie. Po wpisaniu adresu Twojej strony internetowej, otrzymasz kompletny raport. Znajdziesz w nim szereg wskazówek, które są w stanie poprawić kondycję wirtualnej wizytówki Twojej firmy. Dobry ekspert SEO nie ignoruje ich na żadnym etapie współpracy.
  3. Odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi – nieznajomość podstawowych zasad pozycjonowania szkodzi. Stosowanie fraz kluczowych to oczywiście ważny aspekt SEO. Niemniej nie oznacza to, aby stosować je w sposób nienaturalny i w ogromnej ilości.
image

Oprócz trzech cennych wskazówek, które przekazaliśmy Ci powyżej, pozycjonowanie SEO powinno wiązać się także ze zrównoważonym działaniem. Skuteczne pozycjonowanie organiczne nie jest tożsame ze stosowaniem ogromnej ilości linków z miejsc niewiadomego lub wątpliwego pochodzenia. Znacznie lepiej skorzystać z miejscówek o mocnej pozycji – w tym przypadku mniej, znaczy więcej. Oprócz tego obecne zasady Google wykluczają możliwość uzyskania odpowiednich efektów w przypadku stosowania nieuczciwych praktyk. Poniżej dowiesz się, czym jest BHS i dlaczego nie stosować tego rodzaju rozwiązań.

 

Branża SEO uznaje dwa główne podejścia do procesu pozycjonowania. Mowa o rozwiązaniu zwanym WHS, czyli White Hat SEO oraz BHS (Black Hat SEO). Rozwiązania, które wchodzą w skład pierwszej opcji, są w zupełności zgodne z wytycznymi Google. Z kolei pozostałe możliwości nie są wskazane w szczególności, kiedy zależy Ci na długotrwałych rezultatach. Co istotne – stosowanie działań z zakresu BHS, mogą doprowadzić do sankcji Google – kar nałożonych ręcznie przez Ratera lub stosowanie filtrów algorytmicznych.

Jakie działania są niedozwolone?

  • maskowanie
  • upychanie słów kluczowych
  • treści generowane automatycznie (poprzez stosowanie synonimów
  • ukrywanie elementów i tekstów w kodzie strony
  • tworzenie stron wyłudzających informacje.

Potrzebujesz zespołu/osoby, która zajmie się skutecznym pozycjonowaniem SEO z wykorzystaniem bezpiecznych praktyk? Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do nas i umów się na wspólny projekt.

image

Zobacz również:

Lokalne pozycjonowanie w Wielkopolsce – dlaczego i kiedy się sprawdzi?

Pozycjonowanie Wielkopolskie? Jak działać, aby SEO przynosiło odpowiednie rezultaty? Dowiedz się więcej na łamach naszego najnowszego artykułu.

Czytaj więcej

Wskazówki i zasady SEO, które nie ulegają przedawnieniu

Jakie zasady w SEO nigdy się nie zestarzeją? Sprawdź garść z nich. Opisaliśmy je w naszym artykule.

Czytaj więcej

Nagłówki H1, H2, H3 – czy mają wpływ na pozycję w Google?

Czy warto stosować nagłówki H1, H2, H3 w treści? Czy ich stosowanie pomaga w pozycjonowaniu SEO? Dowiedz się więcej!

Czytaj więcej
Facebook link
2021 - 2022 GraySEO Wszystkie prawa zastrzeżone
E-mail: kontakt@grayseo.pl Tel: +48 728 273 704 NIP: 5213641211
Realizacja: Proud Media®